Ryhmäliikunta

Puhtia päivään – tietenkin jumpalla! Liikunta on elämän eliksiireistä mahtavin: se antaa puhtia harmaimpaankin päivään, auttaa jaksamaan ja tekee eetvarttia myös psyykelle! Valitse itsellesi sopivin ja mielekkäin, kokeile näistä tai pyydä apua ja löydä itsellesi sopivin ryhmäliikuntamuoto



 

Muokkaus 

Vauhdikas Muokkaustunti kaiken ikäisille. 
Aluksi 15min aerobinen lämmittelysarja, 30min lihaskuntoa eri välineitä käyttäen.
Lopuksi venyttely.
Ohjaaja: Ira Haavisto

 

Ni-Se

Koko tuki- ja liikuntaelimistön liikkuvuutta, lihaskestävyyttä ja tasapainoa edistävää harjoittelua.
Täysi napakymppi jokaiselle! Ohjaaja Tiina Suikki

 

Voi Hyvin 
 

Tunnilla tutustutaan eri tapoihin pitää kuntoa yllä. Tule oppimaan uutta ja ennaltaehkäisemään iän tuomia haittoja. Liikunnan ilo tarttuu porukassa ja huolet ja murheet jäävät taustalle. Tavoitteena kokonaisvaltainen hyvä olo. Ohjaajana Tiina Suikki


Vahva Emäntä/ Isäntä 

Tunneilla vuorotellaan erilaisilla lihaskuntojumpilla. Tunti sopii kaikille ja liikkeitä voi suorittaa juuri niin raskaina kuin haluaa. Tarkoituksena kehittää lihaskuntoa ja vahvistaa erityisesti asentoa tukevia lihasketjuja hauskoilla harjoitteilla.
Ohjaajana: Kati Rantamo
 

 

 

Easy Line 

Tarjoaa hyvän mahdollisuuden voimaharjoittelun ja aineenvaihdunnan tehostamiseen. Ohjattu Easy Line tunti parantaa tehokkaasti voima- ja kestävyysominaisuuksia, hapenottokykyä tai ylläpitää työkykyäsi. Ohjaajana Tiina Suikki/ Lasse Räisänen/ Kati Rantamo/ Eeva Kanerva

Voima/Kunto
Haasta itseäsi!
tehokkaita liikkeitä joissa hyödynnetään niin painoja, laitteita kuin omaa kehonvastustakin.
Mukana sykkeennostoharjoitteita tuomaan hikeä pintaan.
Ohjaajana Lasse Räisänen


Kinesis

Tulet vahvemmaksi ja kiinteämmäksi. Parannat samalla kertaa kehosi hallintaa, tasapainoa ja nivelten liikkuvuutta. Kinesiksen avulla voit helposti kehittää yleiskuntoa, lihaskestävyyttä ja lisätä harjoitusten vaativuutta tasosi mukaan. Ohjaajana Tiina Suikki


Niska-Selkä
Tunnilla keskitytään selän sekä niska-hartia seudun lihaksiin erilaisia
liikkeitä ja välineitä käyttäen. 
Tunnin lopussa lyhyt mutta tehokas vatsalihasosuus.
ohjaajana Tiina Suikki


 

 

PerusPilates 

Helppoja Pilates-tyyppisiä harjoitteita chiball-palloa apuna käyttäen. Soveltuu hyvin kaikille ja erityisesti selkä- ja ryhtiongelmien kanssa kamppaileville. Tältä tunnilta saat varmasti apua kehon keskilinjan löytymiseen. Ohjaajana Tiina Suikki.


Pilates 
Tule haastamaan keskivartalon syvät hallintalihakset ja hankkimaan uutta voimaa ja ryhtiä koko olemukseen! Ohjaajana Tiina Suikki/ Kati Rantamo

 


Venyttely-Rentoutus 

Liikkuvuutta ja lihasrentoutta lisäävä tunti jossa tarkoituksena myös henkinen rauhoittuminen.Tunnin ohjaa Eeva Kanerva/ Tiina Suikki
 




 


Lavis
Vauhdikas hikijumppa mukavan musiikin tahtiin.
Tanssitaustaa ei tarvita.
Ohjaajina Sari Pärssinen/ Kati Salmijärvi



Palautumistunti
Rauhallinen venyttävä,rentouttava, kehoa avaava tunti.
Voidaan käyttää apuna palloja, vöitä sekä rullia.
Sopii kaikille ( villasukka tunti).
Ohjaajana Kati Rantamo